Navigatie

Retourneren

Ik wil mijn online aankoop retourneren

Voldoet het geleverde product niet aan je verwachtingen? Dan is retourneren geen probleem. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor je retour van je thuis naar onze webwinkel Studio Noef zijn voor eigen rekening. Indien je gebruikt maakt van je herroepoingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien rederlijkwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Studio Noef geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact opnemen via klantenservice@studionoef.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Let op! Het is niet mogelijk om op maat gemaakte producten, behang op bestelling, gerestylede meubels en gerestylede accessoires te retourneren.

 

Mijn bestelling terugsturen

1 - Stuur een e-mail naar klantenservice@studionoef.nl vermeld hierin je naam, het factuurnummer en de omschrijving van het product dat je wilt retourneren. Wij stellen het op prijs als je de reden vermeld.

2 - Verpak het artikel goed in de originele verpakking, zodat dit niet beschadigd tijdens het verzenden.

3 - In het pakket wat je ontvangen hebt, vind je een retourformulier, vul het formulier in, en plak het adreslabel op het pakket. Stop het retourformulier samen met de factuur (mag ook een kopie zijn) in het pakket. Maak het pakket zorgvuldig dicht.

4 - Verstuur het pakket bijvoorbeeld via Post NL. Wij adviseren jouw retourzending aangetekend of met track & trace te versturen.

5 - Bewaar je verzendbewijs goed, todat je per e-mail een ontvangstbevestiging van ons hebt gekregen. Studio Noef is niet aansprakelijk voor vermiste of beschadigde retourzendingen.

 

Retouradres

Studio Noef

Joubertlaan 6

3701 JT Zeist

 

Krijg ik mijn verzendkosten vergoed?

De verzendkosten zijn voor eigen rekening. De kosten van de retourzending worden niet door Studio Noef vergoed. De kosten van pakketten die onder rembours, onvoldoende gefrankeerd of ongefrankeerd naar Studio Noef worden verzonden, zullen wij doorberekenen.

 

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen, zal het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (heenreis) binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour worden teruggestort op het IBAN nummer zoals aangegeven op het retourformulier.

Wanneer het vermoeden bestaat dat een artikel reeds gebruikt of ten gevolge van gebruik beschadigd is, behoud Studio Noef zich het recht voor retourzendingen te weigeren of slechts een gedeelte van het aankoopbedrag terug te storten.

 

Ik heb een verkeerd artikel gekregen

Dat is heel vervelend; fouten maken is menselijk. Stuur een e-mail naar klantenservice@studionoef.nl en wij nemen binnen 24 uur contact met je op (van maandag t/m vrijdag telefonisch op zaterdag en zondag per e-mail). Wij doen er alles aan dat je het juiste artikel zo snel mogelijk thuis ontvangt. De gemaakte kosten voor het heen en weer zenden zijn voor rekening van Studio Noef.

 

 

 

 

 

 

© 2016 - 2018 Studio Noef | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.